Viktigt som fan förstås..



Oerhört viktig måndagkvällskonversation.

Sitter och kollar på nån konstnärssnobb som bara blöter ner akvarellpapper och slösar på träd. Han verkar faktiskt vara riktigt dum i huvet. Fullt allvarlig sitter han och SULLAR! Och försöker instruera oss tittare, vafan. Sånt där jävla kladd höll jag på med i dagis!
"ja... man måste vara järv.. våga misslyckas.. ja de e ju ganska svårt dehär.." och bryter på skitstörig skånska.
"nu måste jag hem till min atelje och låta detta torka...."
"nej.. dom här blir inte klara idag.. jag får lägga ett nytt lager imorgon, men då måste jag vara själv för att det ska funka..."
jävla trams bara.
Självklart ska han bo på Österlen också, som alla andra "fria konstnärer". För "ljuset på Österlen är så fantastiskt". Nä, fyfan. Man är väl tammefan ingen konstnär bara för att man försöker använda sig av viktiga begrepp och snobbiga manér?
Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Imorgon är det fina priser som står på spel =)



Kramar Jaqueline



2009-12-08 @ 00:41:45
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0