Sunday bloody sunday

Nu ligger jag i soffan och tittar på Idolreprisen, bra att Erik vann men ändå inte. Alltså, jag vill ju alla alla de sista 5 skulle vunnit för alla var ju sjukt jävla duktiga i år! Men Erik ligger ju ljusår före alla andra i begåvning så han har ju visserligen varit självskriven vinnare sen audition.
Det här helgen har varit rolig, tråkig, hektisk och lugn samtidigt. Hur fan går det till?
I fredags kom Emma över och vi gjorde sushi och drack vin, det blev dom fulaste makirullarna i hela världen, men det smakade bra iallfall :) Efter en stund gick vi till Robert och hade allsång och sjöng lungorna ur oss. Sen gick vi till Alex och satt där en stund, där det bland annat bjöds på tomtegrogg.
Efter en stund går vi och ska möta Simon Eliasson - VÄRLDENS SEGASTE PERSON!! Åh han är så långsam. Men efter mycket om och men fick vi iväg honom så vi gick tillbaka till Robert., Osv osv hela kvällen.
I lördags vaknade jag och kände för en hemmakväll, så efter 6 nån gång kom Emma över och vi kollade på storpangteorin (The Big Bang Theory), vid halv 10 nån gång kände vi att vi nog inte alls ville ha hemmakväll så vi smsade Simon som också var pepp på fest, han skulle plocka upp oss efter att dom hämtat lasse i stan. Vi skulle till ström.
När han var i Hammerdal igen skulle han bara dricka en grogg på cafét innan vi skulle fara "det tar bara en kvart ungefär". Efter 1.5 timme ungefär kommer dom ÄNTLIGEN och plockar upp mig och Emma, men det finns ingen plats i bilen! Så jag, Simon och Emma får trycka in oss i bagaget, skönare bilresa har jag haft iallafall!
I ström lekte Simon världens otrevligaste jävel mot alla andra inne på festen så vi skrattade ganska mycket åt honom, sen dansade jag, Jimmy Persson och Emma röven av oss! Vilka moves vi hade haha ;)
Jag kom hem strax efter 4 på morgonen, men jag hade en rolig kväll!
En rolig helg! Tackar allihop som hjälpte till att göra det bra!

Jag har gått ner i vikt också, men det verkar ingen vilja tro på så vi skiter i det.
Jannica är veckans person - fyfan vad du e bra!

Kommentarer
Postat av: jannica

du e bra tina!

2009-12-15 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0