sleepy sleeperton!

Vaknade astrött imorse och tänkte att vafan kunde klockan va? Så jag famlar fram mobilen och ser att den är 12.30!! Har inte sovit så länge på flera månader! Brukar vanligtvis kliva upp kring 10tiden.

Så mina städplaner gick i kras eftersom jag bara hade typ 2 soltimmar kvar på dagen och jag skulle käka frukost, gå till Nisses och leta pall osv. Hittade ingen pall, den här uppgiften verkar gå åt helvete:S

Dagens roligaste grej var när jag och pappa satt och pratade vid matbordet och kom in på Jannica och jag sa "ja, hon e ju från hedeviken och då är man lite som man är!" och då kommer det fram att pappa har bott i hedeviken och inte minst hos ANDERS JONSSON!! Mannen som hyr ut och Jannica. Hur stor är chansen för det?

Jag har inhandlar chips, dipp och julmust så ikväll blir det svull! kring 7-tiden går de tre musketörerna på showtime, se den!

Ajuste, dagens jobbigaste grej. När jag skulle ta min morgonpink och tänder lyset på toan så har katterna kletat bajs över hela jävla toagolvet! Blev skurning och slitning i nackskinn. Dom är verkligen lite för dumma i huvudet för att få finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0