Peppar inför kvällen!

Jag och Robin msnpeppar inför denna nyårafton! Det blir säkert kul :)
Nyligen har jag duschat och rakat och smörjt min gamla ruttna kropp med diverse krämer, så nu jävlar ska vi se om vi inte blir snygga till ikväll! Tyvärr har jag inget nagellacksborttagning, så jag kan inte måla om mina naglar innan jag kommer till mamma för nyårsmiddag. Men min gamla mamma har säkert nåt sånt så nog kan jag få fina händer. Men vi får se, spännande. Eller?
Snart ska jag sminka mig och föna mitt hår med min SPRILLANS NYA HÅRFÖN som jag fick av mamma i julklapp. Hon e ganska snäll den där modern.
Ikväll på Medborgarhuset spelar Göran med sitt Traveling Band, så kom dit och röj! Och gör samtidigt min kväll ännu bättre!
Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0