Morgonstund har guld i.. eh?

Jag sitter i skolan, närmare bestämt bildsalen vi ska ha lektion i och jag är den enda här. Jannica är på väg, jag har nyss väckt Karin som ska pallra sig iväg men Nath får jag inte tag på. Hoppas hon är på väg och har glömt mobilen lr nåt.
Vi har ett projekt i klassen som heter "förfalskningar" där vi ska förfalska kända målningar och skulpturer, och min är på väg åt HELVETE! Eftersom jag är ganska less på att måla, vilket är typ det enda jag gjort i flera år nu, så tog jag en skulptur jag tycker är jävligt frän!
Cykelhjul av Marcel Duchamp.

som ni ser behövs följande
-ett cykelhjul
-en pall
En ganska lätt uppgift, eller hur? Ja det trodde jag med. MEN! Självklart så är det fullständigt omöjligt att få tag i en palljävel, och jag behöver ett däck till cykelhjulet som jag faktiskt fixat. Jag vet inte riktigt hur många punkteringar jag har lagat i det nuvarande men det funkar tammefan inte, så jag ska fixa ett nyss. Tack och lov för mina fantastiska lärare som hjälper till med massvis! Peter sa att han har några däck på lager så jag ska bara ta tum så fixar han däck (om han har). Sen ska han också åka på en loppis i torvalla i helgen och titta efter en pall åt mig. Han är bara för go :)
Nej nu ska jag ut och möta Jannica och Hoppsan vid bussen!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0