men. ååhråå<3

Den första man ser på morgonen och den sista man pratar med på kvällen.

Sitter i soffan med datorn i knär och lyssnar på när fadern ligger och snusar i soffan. Jag har visst glömt bädda gästsängen kom jag på nu när jag skriver det. Ojdå, haho.
Har flottigt hår och luktar lite konstigt, vanligt folk skulle kasta sig i duschen men jag pallar inte. Jag gör det imorrn. Då är det ändå vattengympa om jag orkar.

Nej nu ska jag och tsar Peter gå och lägga oss. Så man slipper samma pina som imorse. Det var typ som att va sjukt packad men övertygad om att man nyktrat till.

Nu ska jag gå iväg och träna på att sova singular. Egentligen ingen skill jag vill utveckla, tycker det är bra som det är jag! Men ska man ha nån form av rockstjärne pojkvän som sover borta då och då kan det vara bra att ha lite erfarenhet på det området.
Fantiserade igårnatt om att en läskig gubbe stog och kollade in på mig när jag låg i soffan från balkongen. Det var inga mysiga tankar.
tandborstning å såntdär.
Idag är det bättre iaf, nu är jag inte helt ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0