Måndag, jullov, klippning

Jullov är väl bra jävla tråkigt? Inte jag har gjort någonting alls värt att berätta. Det enda sköna är väl att jag fått sovit ut nå så jävulskt!
Jag, Emma och Robin har haft reunion i två dagar, fan va kul vi tre kan ha tillsammans! Fast jag blev pissed off nå så jävulskt igår. Vi skulle se på film och dom två skulle promt kolla på resident evil 2, jag såg den dagen innan, och VÄGRADE se nån annan film så jag fick väl se samma skitfilm 2 dagar i rad. Men surheten gick över efter ett tag. Vi spelade M.I.G - och vi GICK LÖS! Fyfan vad mycket fjant och asgarv. Speciellt Robins dödsgarv från jerusalem. Nåväl, lov kanske inte är så värdelöst men de e inte så bra heller.

Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och tittar på nån fjantig tonårs-konståknings film.. Ska iväg till Eva kl 13.00 och klippa av mig riset jag har uppe i huvet nu! Äh jag orkar inte skriva ner nå mer!
Nån kan ju ringa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0