Lista - 09

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade hemifrån och in till Göran, lärde känna nytt folk och började bry mig i skolan!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade nåt faktiskt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej jag tror inte det.. Micke, men vi är väl mest bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det tackar jag för.
5. Vilka länder besökte du? Inga tror jag.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lite mer pengar och fantasi och glatt humör!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Midsommar!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag började bry mig lite mer i allt.
9. Största misstaget? Att lita på fel folk, men sånt gör man väl alltid?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har haft feber å skit oftare än förut, men annars inget.
11. Bästa köpet? Jag har ingen aning :S Mina skor kanske?
12. Vad spenderade du mest pengar på? öl, cigg, mat antagligen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns jättemycket som gjorde mig glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Agadoo, "i know you wamme", alla oruphits.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit väldigt blandat, när det hade varit neråt så har det varit jävligt neråt och tvärtom.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest, träffat mer folk, pluggat kanske.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Haha, svullat. Och varit så godtrogen.
18. Hur tillbringar du julen? Med mamma och Göran.
19. Blev du kär i år? Jag va ju kär heela tiiiden!!
20. Favoritprogram på TV? The Big Bang Theory
21. Bästa boken du läste i år? Isfolketserien
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte :S Återupptäckte HIM på hösten, men det gills väl inte antar jag.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag hade en jättebra födelsedag!
25. Något du önskade dig men inte fick? En magisk lampa?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Började cpbakis och slutade full! Hade roligt iallafall :D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  bättre väder!
18. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mjaa. jag vet inte. Nu har jag blivit svart igen haha.
29. Vad fick dig att må bra? Alla kompisar, Göran och katterna!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ville Valo, som alltid!
31. Vem saknade du? Ganska många faktiskt.
32. De bästa nya människorna du träffade? Moragänget och Matilda Cedborger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0