LatOx!

Ja den här helgen har blivit en nykter soff-helg. Bestämde mig igår för att städa ordentligt idag men det blir nog inget. Jag orkar helt ärligt inte. Har nyss friserat min gamle far så nu blir det soffa resten av dagen. Nu när jag börjat sköta skolan och kliva upp skittidigt varje morgon så blir det lätt att man blir helt jäävla slut! Det är nästan inte ens värt det. Jo det är det, men ändå.
Och jag saknar väl Nath som ett jävla as också. Och Göran, mest Göran. Men mycket Nath också. Jävla fan att åka iväg till småbrorsorna och lämna mig själv här uppe. GRRRRISMANNEN!!! Nästa vecka blir en bra vecka :) Nath kommer och bor hos mig några dagar hoppas jag, sen kommer Jannica och kanske Mia också och nattar över på tisdagen så då blir det jättemys med massor av roligheter! Längtar som fan!

Imorrn är det måndag med tidig uppstigning och skolgång, det är lite blandade känslor inför den stundande veckan. Det negativa är att kliva upp svintidigt och gå ut i snö och kyla och det positiva blir att göra någonting och träffa alla kompisarna. Kompisar är ju en bra grej alltså!
Sitter och snackar med Sofie via facebook, svinjävla bakis är hon haha. Rätt åt den jäveln! Dricka sprit.. vad är det med folk nuför tiden? Räcker det inte med sodavatten? Haha det kommer från rätt käft förstås.

Nu i trean har jag blivit sjukt nostalgiskt. Tänker på allt roligt man hade i ettan och alla kompisar man var med hela tiden!
Tings, Sandra, Jannicas skolåda.. Vi hängde verkligen 24/7 vi tjejer. I tvåan och trean har vi inte gjort det. En stor del beror på att jag inte är ensam längre, jag har en pojkvän och 3 katter att ta hand om. Jag bor längre bort nu än förut och ja, i stort sett alla verkar ha mindre tid till umgänge än vad vi hade förut. Det känns lite bittert.
Snart sprids alla för vinden och vi snackar lite via facebook, men sen dör väl det också ut. Jag vill inte att vi dör ut! Vi var fan kung. Vi ÄR kung, men ganska tillbakadragna och lata kungar.

Nej nu laddar vi inför en ny skolvecka med allt vad det innebär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0