i like em biiig



Idag skulle jag städa men jag gjorde det här istället.


Det som borde ha varit en väldigt produktiv dag blev bara en massa onödiga saker i hopp om att slippa städa. Jag måste städa nu istället. Inte vill väl jag det! Men imorrn kommer min käraste hem så det måste ju vara lite fint i himlens namn. Idag har jag, kollat på tv, pratat i telefon som fan, suttit vid datorn, spelat sten sax påse, kladdat på ett papper, varit hos mamma.
Efter ett samtal på 1h 10min och 24sec kom jag och Karin på att tjejer är dumma i huvudet och att pepparkakshus är mysiga.
Nu borde jag fan i mig städa, men jag kollar på Ville Valo på youtube istället. Fan för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sant! å så sant min vän, puss

2009-12-15 @ 11:14:19
URL: http://jagharbyttnamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0