Ho Ho Ho

Eller vad han säger den där ugglan till tomte.
Idag är det dan före dopparedan! Då måste man sista minuten baka det man inte hann göra igår för man har skjutit upp tammefan allt så in i helvete länge! Men men, det blir nog gaanska fort gjort iallafall. Just nu sitter jag och väntar på lunch. Det blir kyckling, ris och currysås. Ja det kan verka lite maffigt men den gamle Göran måste ju ha någonting ordentligt i matdosan så så får det bli. Han är ute och smyger med hemlisar den gamle Göran idag. Själv sitter jag med hunger i magen och ska snart koka ris. Mmmm.. blir gott som fan det!
Ja imorgon är det julafton och den kommer fan i tid vill jag lova. Nu vill jag bli av med julen snabbt så man kan koncentrera sig på annat framöver. Det är så mycket stress och måsten inför jul, men jag har kommit på ett idiotsäkert knep - Slappna av och följ med strömmen. På så sätt går allt så fort och man slipper malande tankar dom ditt och datt som ändå är ofrånkomligt.
Denna jul ska tillbringas, precis som de flesta andra, hemma hos min mor. Tyvärr blir det nog inte en särskillt trevlig vistelse eftersom min kära syster envisas med att vara ihop med en idiot, och mamma envisas med att inbjuda honom till min fristad. Men det går nog bra, bara man får dricka julöl. Eller så spårar allt ur efter julölen.. Jaja, värt att chansa iallafall!
Här sitter jag och trycker under mitt absolut sista jullov. Det känns lite småtragiskt. Att inte göra ett skit när man ändå är ledig och har all tid i världen. Nåväl, efter bakningen ska jag försöka träffa någon och utbyta trevlighetsfraser, eller bara träffa Robin. Där man slipper vara trevlig för han känner mig så väl att det inte behövs längre.
Nej men dessa helt onödiga ord säger jag God morgon och ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0