God morgon!

Nu undrar jag varför i helvete jag inte kan sova om nätterna. I tre nätter i rad har jag vaknat kring 2-3 och legat vaken minst en timme. Varför det?! Jävligt irriterande.
Ligger i soffan med datorn på magen och kaffekopp och snart börjar top model. Bra start på dagen! Sen idag har jag lite olika ärenden att uföra! Tvätta, diska, sen ska jag till strömsund och fixa lite saker där också!
Imorgon är det nyår, och Emma borde sluta sura och låta det blir som det blir på nyår. Det blir säkert bra hur som helst. Fast egentligen har jag inte särskillt stor lust till någonting speciellt över huvud taget. MEN - imorrn gör vi vårt bästa iallafall!

Nu ska jag laga lite nudlar till frupost och kolla top model. Herå!

Kommentarer
Postat av: emma

tehehe.. jag är lite mer pepp nu.. men fortf fittless på fittfolk å fittfan

2009-12-30 @ 15:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0