Gårdagens köp!


- top med nitar på axlarna, monki
- svart kjol med skinndetaljer, gina tricot
- svart kjol, monki


+ dehär - svart baslinne från gina tricot och denimblå jeansleggins från cubus.
tyvärr är bilden dålig så dom ser mörkare ut än dom är. Fitt.
Angående cp-posen; Det är väldigt svårt att ta en bild där man ska se så smal ut som möjligt. Men det fick bli såhär iallafall. Det är ingen naturlig pose jag brukar använda mig av i det vanliga livet. Tack.

Nu ska jag kasta lite smink i ansiktet för sen ska jag till ström och handla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! den där tröjan är så fin!! snygg du var på nyår då, snygging

2010-01-05 @ 00:53:54
URL: http://jagharbyttnamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0