fan va ful jag är!

Sitter och småskrattar litegrann åt mig själv. Jag är förjävla ful alltså! När jag skulle skriva blogg.se blev det glogg.se och då började jag garva åt det
EDWARD NORTON ÄR PÅ TV! Jag dör..
..(forts) sen när jag skulle logga in skrev jag fel lösenord och kom på mig själv med att tänka "Jamen förlåt så jävla mycket för att jag skrev lite fel, ni kan väl va lite schysst?!" Det är som inte meningen med lösenordsskyddat att man ska skriva in rätt heller? :P Styggjävla jag.

Idag har varit den absolut drygaste dagen i hela mitt liv, näst efter dagen i peace and love kön. Jag var hemifrån i 12 timmar innan jag (ÄNTLIGEN) fick störta ner i soffan. Storhandling med världens mest omständiga människa, min kära mor. Hon är min mamma och jag tycker självklart om henne, men ibland vill jag bara sparka huvve av henne.
Med spännande och mysiga planer och den varma känslan av "aaaaah.. vänner<3" i bröstet och den mindre välkomna känslan av "fan. mensvärk" ska jag nu krypa ner i sängen och fånga lite energi till nästa dag. Det går bättre och bättre att somna.
En tröst jag kommit på är att sova i en av Görans använda t-shirts. Den luktar Göran och mandarin för jag sprutade mandarinsaft på den tidigare. Men det är en mysig blandning!

Jag och Mia tänkte ovanligt lika idag.
Vi diskuterade utländsk mat som folk ändå anser vara lite "svenskt" då en i klassen (minns ej vem) sa Kebab!
och jag och Mia direkt efteråt suckar "..kebaabbh" i munnen på varrandra!
Sen ska jag dra en snabbplanering vi ska genomföra snart så jag säger
- Kebab och Gears!!
*kort paus*
-OCH ÖL! skriker vi i samma andetag.
Härlig grej dedär med vänner.

Men gonatt då!

Börjar skymta blomman i gödselstacken. Allt beror på om man vill se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0