Dog whisperer

Är det någon som sett Dog Whisperer, eller som det heter på svenska: Mannen som talar med hundar, ?
I fredags när jag var hos Mia såg vi ett avsnitt, och jag är helt fast! Han är helt fantastisk den mannen! Jag har aldrig varit särskillt intresserad av hundar osv eftersom jag är en kattmänniska själv, men det är otroligt intressant att se hur Cesar Millan kommunicerar med hundar och förstår och kan förvandla den vildaste hund till ett litet mjukt lamm. Jag är galet imponerad och fascinerad.
Alla borde se det programmet! Hundägare eller inte. Men speciellt dom som ska skaffa hund och inte har någon erfarenhet av att ha hund borde se det. Det är kanske ett av världens bästa programm och mest givande. Det har allt! Spänning, kärlek, och allt dedär andra man vill ha i ett bra programm. Dessutom är det kunskapsgivande.
Gossip Girl? Nej tack. Jag tar Cesar Millan - The Dog Whisperer VILKEN DAG SOM HELST!

www.cesarsway.com
Exercise, Diciplin, Affection




(Du som kommenterade tidigare, Madde! Ursäkta (om du läser det här) men jag vet inte riktigt hur man svarar på kommentarer via blogg.se. man kan säga att jag är lite rookie. Men jag kan inte placera dig? Är du någon som bara hittat hit (vilket är SKITKUL isåfall) eller är du någon jag känner eller träffat? för jag kan inte placera dig tyvärr. Förlåt! Hoppas du kommenterar igen så jag får nån klarhet. Kul att du tittat in iallafall:D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0