Dan före dan före dopparedan?

Nu har jag slängt i mig lite mat och väntar på att modern ska komma hem från staden med ingredienser till julbak. Jag ska göra knäck, ischoklad och kanske mozartkulor. Nom nom nom.
Egentligen är jag inte särskillt sugen på att baka eftersom jag måste göra det aldeles själv (buhu) men det går nog bra. Jag lovade ju faktiskt mamma att baka så jag måste väl hålla det jag lovar!
Bo Kaspers orkester är fan världelösa.
Jag vill inte vara själv för det är tråkigt.
Snart är det jul och sen är den över! Längtar som fan till maten ska jag säga. Jag är klar med klappar och skit så detta år är jag väl förberedd på vad som ska hända. Och jag är fortfarande lite hungrig :O Men jag åt nyss så jag borde hålla mig. Lite godissugen är jag allt, men jag har inget:(

Ikväll blir det alltså; bakning och sen kanske en mysig film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0