. - 20

När det är kallt knakar min trapp jättejättemycket. Det är ganska läskigt.
Härligt med lite ledighet såhär på fredagen, det är ingenting som är överskattat vill jag lova.

I tisdags kom Göran hem, och i och med det sänktes antalet inlägg i bloggen. Det är lite tråkigt men det blir lätt så. Det är jätteskönt att ha den jäveln hemma igen, men jag saknar att ligga och skita ut ord i olika betydelser här i bloggen. Men det kommer väl igång om en liten stund när vi återkommer till vardagen och det inte är riktigt lika häftigt att se varandra längre haha. Och inte fan vann jag Kenzas klänning heller förstås, jävla skit.
Igårnatt låg jag och lipade litegranna faktiskt. Jag blev lite ledsen över att inte få gå i skolan längre, det där man längtat efter i hela sitt liv ungefär. Att få slippa gå i skolan och kasta sig ut i livet. Nu när det är nära så vill jag inte längre. Jag vill komma på lektioner och lära mig nya saker! Jag älskar att lära mig saker, det är bland det bästa jag vet. Men jag hatar att behöva göra inlämningar och läxor, det är bland det värsta jag vet.
Sen så började jag grina lite över att vi inte får ha Per på vårterminen. Han är världens bästa person. Han har lärt mig så mycket och han vet så mycket. Sen så är han rolig och snäll också.
Men fan! Jag vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte sluta skolan! Jävla student!
jag kommer ta ihjäl mina katter jävligt snart. Det är tredje gången dom sladdar in i alla sladdar så tvn slutar fungera.. jag är så jävla arg nu.. Måste ligga kvar och andas en stund annars kommer jag slå ihjäl katterna är jag rädd.. djupa andetag.. djupa andetag..
Idag ska jag koka nudlar, dammsuga 2 rum, tvätta lite och diska. Det är inte så roligt.


Kommentarer
Postat av: jannica

kattaterna jag diggar dom mkt mkt mktmktmktmkt

2009-12-19 @ 00:33:28
URL: http://jannicaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0